<Home

Klachtenprocedure

Wij streven in de levering van onze diensten naar een zo hoog mogelijke kwaliteit zodat we aan jouw kraamzorgwensen kunnen voldoen. Toch kan het zijn dat je ontevreden bent over de verleende zorg. Wij vinden het belangrijk dat je dit aan ons meldt. Daarmee geef je ons de mogelijkheid voor verbetering. Hiervoor hebben wij een klachtenprocedure.

Een gesprek lost soms veel op
Als je klachten hebt over de zorgverlening of ergens ontevreden over bent, dan raden wij je aan deze eerst met je kraamverzorgende te bespreken. Een gesprek werkt vaak verhelderend.

Kom je er samen niet uit, bel, schrijf of mail dan naar/met Kraamzorg Het Groene Kruis en vraag naar de leidinggevende van je kraamverzorgende. De leidinggevende zal dan samen met jou en de medewerker proberen een oplossing te vinden voor je onvrede of klacht.

Blijf je het gevoel houden dat je onvrede of klacht ook dan niet goed wordt afgehandeld, dan kun je een beroep doen op de onafhankelijke Klachtencommissie van Kraamzorg Het Groene Kruis door een schriftelijke klacht te sturen. Deze commissie doet binnen zes weken na ontvangst van je klacht een uitspraak.

Kraamzorg Het Groene Kruis
T.a.v. Klachtencommissie
Postbus 4044
9701 EA GRONINGEN

Als je het niet eens bent met de uitspraak van de Klachtencommissie, kun je in beroep gaan bij de Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Thuiszorg. Zie voor meer informatie: www.degeschillencommissie.nl

VVT_brochure Geschillencommissie

 

 

 

Wat onze klanten zeggen

  • Noah

    “Daar kwam dan de laatste kraamdag… lieve Marilyn wat een geweldige laatste kraamweek hebben...”

    - Trotse ouders van Noah

  • Elise

    “Saskia heeft ons ontzettend goed begeleid de eerste week met onze lieve dochter. Wat...”

    - Trotse ouders van Elise

  • Bo

    “Wij hebben een enorm fijne kraamtijd gehad met Auktje! Een hele gezellige week, waarin...”

    - Trotse ouders van Bo